گل دانلود

کسب درآمد دانلود فیلم جدید دانلود آهنگ های جدید جوک آشپزی خدا دختر خبر رقص روزنامه خبر پیروزی خبر استقلال دانلود نرم افزار آندروید آیفون آیپد دانلود آهنگ – دانلود فیلم دانلود نرم افزار –دانلود عکس – دانلود بازی – دانلود برنامه

گل دانلود

کسب درآمد دانلود فیلم جدید دانلود آهنگ های جدید جوک آشپزی خدا دختر خبر رقص روزنامه خبر پیروزی خبر استقلال دانلود نرم افزار آندروید آیفون آیپد دانلود آهنگ – دانلود فیلم دانلود نرم افزار –دانلود عکس – دانلود بازی – دانلود برنامه

باید تا نیم‌فصل به پرسپولیس فرصت داد



محسن عاشوری معتقد است باید تا نیم‌فصل به پرسپولیس فرصت داد

پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی شکست این تیم برابر نفت تهران در هفته ششم لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس در بازی‌های قبلی هم عالی نبود اما در عین حال بد هم نبوده است. می‌دانیم که نسبت به فصل قبل این تیم شروع بهتری داشته و مشکلی که در یکی، دو سال گذشته این تیم با آن روبه‌رو بود امسال به آن توجه شده است، آن هم بازی در کناره‌های زمین بود که بازیکنانی مثل صادقیان و عالیشاه در این نقطه به تیم اضافه شده‌اند.

وی افزود: تیم‌های مقابل پرسپولیس بسته بازی می‌کنند و حضور این دو بازیکن هم با توجه به نیروی جوانی‌شان تا حدودی در این هفته‌ها به پرسپولیس کمک کرده است. اما موضوع مهم این است که پرسپولیس هنوز در بازی‌سازی مشکل دارد.

عاشوری با اشاره به عملکرد محمد نوری در هفته‌های گذشته گفت: واقعیت این است که نوری شرایط مطلوبی که باید داشته باشد را ندارد. نوری در وضعیت آرمانی هم بازیکنی نیست که بشود در کل فصل تیم را به او واگذار کرد چرا که شرایط بدنی‌اش این اجازه را به او نمی‌دهد. باید بعضی مواقع به او استراحت داد؛ کاری که ما در زمان دنیزلی انجام می‌دادیم. این مشکلی است که تقریبا نویدکیا هم در سپاهان دارد. نوری اگر سرحال باشد خیلی می‌تواند به تیم کمک کند اما پرسپولیس در این نقطه نیاز به ترمیم دارد. حتی اگر قرار باشد بازیکن خارجی بیاید باید یک بازیکن در سطح پرسپولیس به خدمت گرفته شود.

بازیکن دهه 60 پرسپولیس با بیان این‌که باید به پرسپولیس تا نیم‌فصل زمان داد، گفت: بازیکنان جوان زیادی به این تیم آمدند؛ بازیکنانی که در تیم‌های متوسط بوده‌اند و مطمئنا زمان می‌برد تا با شرایط پرسپولیس عادت کنند. باید دید آنها می‌توانند با فشار تماشاگران کنار بیایند یا این‌که این موضوع روی آنها بار منفی دارد؟ مثل بازیکنانی که فصل‌های قبل ستاره بودند اما وقتی به پرسپولیس آمدند نتوانستند موفق باشند. ما باید به پرسپولیس فرصت دهیم.

وی ادامه داد: مشکل پرسپولیس در یک سوم هجومی است. در سال‌های قبل معمولا این کار را علی کریمی انجام می‌داد و می‌توانست با حرکات خود برای تیم راهگشا باشد اما الان در این ناحیه ضعف‌هایی وجود دارد.

عاشوری درباره این موضوع که به نظر می‌رسد هواداران پرسپولیس کم‌صبرتر از این باشند که تا نیم‌فصل به تیمشان فرصت دهند، گفت: آنها حق دارند. شک نکنید هواداران بیشتر از هرکسی فوتبال را می‌فهمند. من در اخبار خواندم که هواداران فقط عالیشاه و نیلسون را تشویق کردند. ما هم با آنها هم‌عقیده‌ایم و می‌دانیم که چه کسانی با تمام وجود بازی کردند و چه بازیکنانی مدارا می‌کنند و همه‌ی توان خود را نمی‌گذارند. البته دیروز خیلی بازی خوبی را شاهد نبودیم. نفت بسته بازی می‌کرد اما تفاوت دو تیم زیاد نبود.

مربی سابق پرسپولیس درباره‌ی این صحبت رویانیان که گفته بود امسال از دایی جام نمی‌خواهیم گفت: فکر می‌کنم رویانیان در این سال‌ها کمی باتجربه‌تر شده است. استنباط من این است که او با این صحبت خود می‌خواهد فشار را از روی بازیکنان و کادر فنی بردارد و از آن طرف هواداران را هم به صبوری دعوت کند. اما همه‌ی ما می‌دانیم که تیمی مثل پرسپولیس با این پشتوانه هوادار و شرایط مالی که در یکی، دو فصل گذشته داشته همیشه باید جزو مدعیان باشد. این شرایط را بیشتر از همه، بازیکنان تیم باید درک کنند. حتی اگر بازیکنی در سطح پرسپولیس نباشد اما مسوولیت‌پذیر باشد پرسپولیس سود می‌کند. در سال‌هایی که ما بازی می‌کردیم هم همه‌ی بازیکنان ستاره نبودند اما با جان و دل بازی می‌کردند. فکر می‌کنم اگر کادر فنی بزرگی پرسپولیس را به بازیکنان القا کند و آنها مسوولیت‌پذیر باشند شرایط برای این تیم بهتر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد