گل دانلود

کسب درآمد دانلود فیلم جدید دانلود آهنگ های جدید جوک آشپزی خدا دختر خبر رقص روزنامه خبر پیروزی خبر استقلال دانلود نرم افزار آندروید آیفون آیپد دانلود آهنگ – دانلود فیلم دانلود نرم افزار –دانلود عکس – دانلود بازی – دانلود برنامه

گل دانلود

کسب درآمد دانلود فیلم جدید دانلود آهنگ های جدید جوک آشپزی خدا دختر خبر رقص روزنامه خبر پیروزی خبر استقلال دانلود نرم افزار آندروید آیفون آیپد دانلود آهنگ – دانلود فیلم دانلود نرم افزار –دانلود عکس – دانلود بازی – دانلود برنامه

بازی اندروید کشتن تیمو Kill Teemo-League of Legends v1.2

یا از طرفداران تیمو هستید؟ اگر نیستید به بازی جذاب Kill Teemo-League of Legends بپیوندید. اینبازی اندروید ی یک بازی بسیار ساده است که در صورت اجرای آن، به اعتیادآور بودنش پی می برید. هدف این است که تیمو را بکشید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که با تمام سرعتی که می توانید ضربه بزنید. هرچه این کار را را سریع تر انجام دهید امتیازات بیشتری بدست می آورید. از آنجایی که این بازییک بازی رقابتی است، می توانید امتیازات خود را به اشتراک گذارده و با توجه به نتایج بدست آمده با دوستان تان رقابت کنید. جهت دانلود بازی اندروید کشتن تیمو به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

Kill-Teemo-League-of-Legends-v1.2


 

download دانلود

size حجم فایل : ۱۲.۵ مگابایت

size ورژن : برای اندروید ۲.۲ و بالاتر

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸




بازی جذاب Kill Teemo-League of Legends

آیا از طرفداران تیمو هستید؟ اگر نیستید به بازی جذاب Kill Teemo-League of Legends بپیوندید. اینبازی اندروید ی یک بازی بسیار ساده است که در صورت اجرای آن، به اعتیادآور بودنش پی می برید. هدف این است که تیمو را بکشید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که با تمام سرعتی که می توانید ضربه بزنید. هرچه این کار را را سریع تر انجام دهید امتیازات بیشتری بدست می آورید. از آنجایی که این بازییک بازی رقابتی است، می توانید امتیازات خود را به اشتراک گذارده و با توجه به نتایج بدست آمده با دوستان تان رقابت کنید. جهت دانلود بازی اندروید کشتن تیمو به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

Kill-Teemo-League-of-Legends-v1.2


 

download دانلود

size حجم فایل : ۱۲.۵ مگابایت

size ورژن : برای اندروید ۲.۲ و بالاتر

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸


اصالت ایران و ایرانی



 در تصاویر حکاکی شده بر روی دیوارهای تخت جمشید  
 هیچ کس سوار بر اسب نیست    
 هیچ کس را در حالت تعظیم نمی بینید                                                             
‎‏ هیچ کس شکست خورده و سرافکنده نیست ‏                                              
 هیچ قومی بر قوم دیگر برتر نیست                                              
 هیچ تصویر خشنی در آن وجود ندارد ‏
 از افتخارات ایران این است که هیچگاه برده داری در آن مرسوم نبوده است           
 

 در بین صدها پیکر تراشیده شده، حتی یک تصویر برهنه وجود ندارد 
 بفرست برای تمام ایرانیان تا یادمان باشد که بودیم!!!!! ولی الان... !!!

پنج توصیه ساده برای پوست زیبا

 
پنج توصیه ساده برای پوست زیبا
 

شفافیت پوست اولین گام برای داشتن پوستی زیبا است . اما متاسفانه گفتن آن بسیار آسان تر از عمل به آن است. اما خبر خوب این است که پنج توصیه ساده برای پاک سازی پوست وجود دارد که شما را در جاده داشتن چهره ای زیبا قرار می دهد. با پیروی از این پنج اصل ساده در پاک سازی پوست، در مدت زمان کوتاهی به بیشترین حد زیبایی در چهره خود می رسید.
   

توصیه ۱ : پاکیزگی یک کلید است !

شاید این چیز جدیدی برای شما نباشد که بدانید شستشوی منظم صورت ، از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. اما آیا می دانید چگونه باید صورت خود را به درستی بشورید؟ در ابتدا از پاک کننده ای استفاده کنید که مناسب پوست شماست و عاری ازترکیبات معطر و محتویاتی باشد که باعث قرمزی پوست شما شود و نتایج بدتری نسبت به قبل دهد. بعد از هر استحمام از حوله تمیزی استفاده کنید که از بازگشت باکتری ها و سایر مواد از استحمام قبل به پوست شما جلوگیری کند. در انتها، حمام خود را با آب کشی با آب سرد به پایان ببرید تا منافذ بسته شده و شادابی برایتان به ارمغان آورد.

توصیه ۲: لمس نکنید!

دست کاری پوست فقط باعث مشکلات بیشتر می شود. به نابراین تا آنجا که ممکن است دستان خود را از صورتتان دور نگه دارید.منطقه عدم لمس در مورد موها نیز صدق می کند بنابراین تاآنجا که ممکن است موهایتان را به سمت عقب ببرید. توصیه این است که شب ها هنگام خواب از هدی استفاده مائید که مانع از ریختن موهایتان روی صورت شود و به حالت پذیری آن کمک بیشتری کند.

توصیه ۳: آرام باشید و استراحت کنید!

استراحت و دوری از استرس در بسیاری از مواقع بسیار برای شما خوب است. جای هیچ تعجبی نیست که بدانید پوست شما از این عادات سلامتی بسیار بهره مند می شود..برای مقابله با استرس خود راه هایی را یاد بگیرید، حتی اگر تمرینات تنفس عمیق، یوگا و یا ماساژ باشد . چهل پلک مداوم در هر شب، این شانس را به پوست می دهد که استراحت کند، دوباره جوان شود و به بهترین نحو پاک و سالم به نظر برسد. هر شب اطمینان حاصل کنید که روی بالش تمیزی می خوابیدکه چشمان بسته شما با چربی و باکتری هایی که به وسیله پوست صورتتان ایجاد شده است، تماس پیدا نمی کند.

توصیه ۴: هر شب پوست خود را تمیز کنید!

چیزی که هست آرایش شماست . هیچ چیز نمی تواند به اندازه خوابیدن با آرایش منفذ های پوست شما را ببندد وباعث صدمه جدی به پوست شود. شادابترین پوست در هنگام خواب تمیز ترین آنها ست بنابراین آرایش چهره خود را به وسیله یک پاک کننده مناسب یا مخلوط آب و صابون از بین ببرید.

توصیه ۵: عاقلانه انتخاب کنید!

هر چیزی که برای پوستتان استفاده می کنید باید بدون چربی باشد. حتی اگر محصولات پاک کنند ه آرایش یا مرطوب کننده ها باشند.بهتر است کرم مرطوب کننده SPF داری را انتخاب کنید تا ضد آفتاب شما اثرات سوئی روی پوستتان نداشته باشد. توصیه دیگر در استفاده از لوازم آرایش این است که از لوازمی استفاده کنید که منفذ های پوست شما را نپوشاند.

عشق زنان عاقلانه‌تر است

 

این، توصیفی است که سن پل از عاشق ارائه می‌دهد: «عاشق صبور و مهربان است. حسود و متکبر نیست. پرمدعا وگستاخ نیست. لجاجت نمی‌کند. تحریک‌پذیر و رنجیده‌خاطر نیست. از خطاهای خودش شاد نمی‌شود اما از درستی خودش خرسند می‌شود. همه چیز را تحمل می‌کند و همیشه امید دارد و در برابر مشکلات تاب می‌آورد. عشق عاشق هرگز تمام نمی‌شود.» راستی، تعریف شما از عشق و عاشق چیست؟ برای آشنایی با روان‌شناسی عشق، به سراغ دکتر حسین ابراهیمی‌مقدم، روان‌شناس و مدرس دانشگاه رفته‌ایم تا دیدگاه او را در این خصوص بدانیم…

سلامت : آقای دکتر! شما عشق را چه‌طور تعریف می‌کنید؟

هیچ‌‌کس نمی‌تواند به این سوال پاسخ دقیق بدهد. سوالاتی از قبیل اینکه آیا من عاشق شده‌ام؟ آیا عشق حقیقت دارد؟البته به نظر می‌رسد هر یک از ما درباره اینکه معنای عشق چیست و اینکه آیا ما آن را تجربه می‌کنیم یا نه، متخصص هستیم! دو نفر که عشق خود را به یکدیگر ابراز داشته‌اند، باید برای اجتناب از لطمه خوردن از سوی دیگری، اظهار کنند که منظورشان از عشق چیست. مخصوصا شاید لازم باشد که معنای تعهد روشن شود ولی اکثرا می‌گویند عشق شیرین‌ترین پاداش زندگی است. یک چیز باشکوه است. حلقه سوزان آتش است و یا چیزهایی از این قبیل.
 
سلامت : چه تجربه‌هایی در عشق رایج و مشترک است؟

در یکی از بررسی‌هایی که در مورد عشق انجام دادم از ۲۰۰ دانشجو خواستم با پاسخ دادن به جملات یک پرسشنامه گسترده، تجربه خود را توصیف کنند. نتایج نشان می‌دهد که تجربه عشقی آنها ظاهرا دربردارنده ۴ ویژگی اصلی است:

۱) افراد عاشق خود را نیازمند یکدیگر می‌دانند. در هنگام تنهایی، نخستین فکری که به ذهن آنها خطور می‌کند، یافتن طرف مقابل است.
۲) آنها علاقه‌مندی و دغدغه‌ خاطر را تجربه می‌کنند، یعنی میل به انجام کاری برای یکدیگر.
۳) آنها احساس اعتماد می‌کنند و معتقدند که می‌توانند با امنیت، حرف‌هایشان را به یکدیگر بگویند.
۴) این اعتماد به خوبی ایجاد شده است و افراد عاشق تحمل خطاهای طرف مقابل را دارند.
از طرفی مشخص شد کسانی که خود را عاشق توصیف می‌کنند، نسبت به سایر زوج‌ها‌ زمان بیشتری به چشمان یکدیگر نگاه می‌کنند.

در پژوهشی‌ دیگر، این نتیجه به دست آمد که افراد عاشق عشق خود را این‌گونه نشان می‌دهند:

۱) ابراز محبت کلامی و جسمانی
۲) تبادل پاداش و انجام کارهایی برای یکدیگر
۳) حمایت عاطفی و اخلاقی از یکدیگر
۴) صبور و شکیبا بودن نسبت به رفتارهای ناخوشایند یا کمتر خوشایند طرف مقابل
 
سلامت : از نظر روانی، عشق چه تاثیری دارد؟

افراد عاشق نسبت به افراد غیرعاشق احساس شادی، امنیت و آرمیدگی بیشتری از بودن در کنار شریک خود می‌کنند. برخی پژوهش‌ها حاکی از آن است که افراد عاشق احساس، سوز و گداز درونی توام با شور و نشاط و خوش‌بینی را گزارش می‌کنند. هوش و حواس آنها کاملا برطرف مقابل متمرکز است، یعنی آگاهی شدید راجع به شریک‌شان و در وحدت و کمال به سر بردن با او که سایرین را رها کرده است.
 
سلامت : یعنی تجربه عشق همیشه همین‌قدر مثبت است؟

خیر! در همین پژوهشی که انجام شد، مشخص شد که تجربه عشق همیشه مثبت نیست و علاوه بر احساس سرخوشی و شعف، بسیاری از آزمون‌ها احساس افسردگی، بی‌تابی و بی‌قراری، بی‌علاقگی به اوضاع و احوال شخصی، خیال‌پردازی و مشکل در خواب رفتن و تمرکز را نیز گزارش می‌کنند. عده‌ای معتقدند که احساس‌های دوسوگرا درباره معشوق یک تجربه غیرعادی به شمار نمی‌آید. در حقیقت، از نظر این عده، شخص عشق و نفرت را به یکسان تجربه می‌کند.
 
سلامت : اصلا چرا احساس‌های ناخوشایند به وجود می‌آید؟

عاشق شدن باعث می‌شود در معرض احساس‌های شدید (خوب یا بد) قرار بگیریم. وقتی در کنار معشوق خود هستیم، ممکن است احساس شادمانی کنیم و زمانی که از او دوریم، احساس گرفتگی و اندوه. یکی از عواملی که می‌تواند احساس‌های ناخوشایند را توجیه کند، عدم اطمینان و یقین از آن رابطه است. پژوهشی که در این زمینه انجام شده نشان می‌دهد افرادی که از عاشق شدن خود مطمئن نیستند، احساس حد وسطی از وابستگی به طرف مقابل را توام با احساس شدید عدم اطمینان نسبت به احساس‌های طرف مقابل گزارش می‌کنند. افرادی که از عشق خود مطمئن‌اند، احساس شدید وابستگی را همراه با احساس نیرومند اطمینان و امنیت راجع به احساس‌های طرف مقابل گزارش می‌کنند. این یافته‌ها حاکی از آن‌ است که ادراک خویشتن به عنوان یک فرد عاشق تا حدودی به طرز تلقی از احساس‌های دیگران وابسته است. شاید تا هنگامی که از احساس مشترک طرف مقابل اطمینان خاطر پیدا نکنیم، به خود اجازه عاشق شدن کامل را ندهیم. اما طرف مقابل چگونه می‌تواند عاشق ما شود، مگر آنکه از احساس ما مطمئن گردد؟ پس تعجبی ندارد که عاشق شدن تجربه‌ای تماما لذت‌بخش نیست!
 
سلامت : به عبارت دیگر، هر کسی عشق را یک جور تجربه می‌کند.


بله؛ این اشتباه است که فکر کنیم همه انسان‌ها عشق را به یک شیوه تجربه می‌کنند. برخی عشق را به عنوان پدیده‌ای سریعا متغیر و پر راز و رمز و عده‌ای دیگر آن را به عنوان چیزی ظریف و عقلانی تجربه می‌کنند. افرادی که معتقدند اختیار سرنوشت‌شان در دست خودشان است یعنی کسانی که از جایگاه درونی مهار برخوردارند، کمتراحتمال می‌رود که خودشان را به عنوان کسی در نظر بگیرند که به دام عشق افتاده است و یا آنکه عشق را به مثابه چیزی متغیر وپر راز و رمز ببینند. برخی از یک آشنایی تصادفی شروع کرده و بدون هیچ فکر پیشاپیشی به ازدواج می‌رسند. عده‌ای هم یک دوره طولانی و درازمدت از عشق و عاشقی را طی می‌کنند. برخی افراد در همان دیدار اول به شدت جذب یکدیگر می‌شوند و عده‌ای نیز صرفا پس از گذشت یک دوره طولانی از آشنایی به عشق می‌رسند.
 
سلامت : چه تفاوتی بین زنان و مردان در خصوص عشق هست؟

برخلاف تصور عمومی، مردان ساده‌تر از زنان عاشق‌ می‌شوند و زن‌ها ساده‌تر از مردان، فارغ! در تحقیقی مشخص شد که مردان در مقایسه با زنان در مقیاس‌های عشق احساساتی نمرات بالاتری می‌آورند و زنان در انتخاب همسر خود بیشتر از مردان احتیاط به خرج می‌دهند. به عبارتی زن‌ها با حساب و کتاب‌تر و عاقلانه‌تر عاشق می‌شوند!
 
سلامت : چه رابطه‌ای بین تعهد و عشق وجود دارد؟

تعهد، در نظر بسیاری از انسان‌ها جزء ذاتی و لاینفک عشق محسوب می‌شود. تعهد که ملاک آن طول مدت رابطه است. به عقیده بسیاری از آزمودنی‌ها یکی از راه‌هایی است که می‌توان با استفاده از آن میان روابط ناشی از عشق و روابط ناشی از علاقه جنسی فرق قایل شد. عده‌ای از روان شناسان معتقدند که می‌توان عشق را از تعهد متمایز ساخت زیرا ممکن است افرادی در غیاب عشق، باز هم متعهد به حفظ رابطه خود باشند (برای مثال به خاطر بچه‌ها) لذا شاید آدمیان بتوانند صادقانه به عشق خود اعتراف کنند بدون آنکه تعهدی در قبال طرف مقابل داشته باشند. کژفهمی درباره تعهد می‌تواند به ناامیدی و دلسردی عمیق فرد منجر شود.
 
سلامت : پس عشق هم برای خودش انواع و اقسام دارد!

البته . یونانی‌های قدیم هم بین سنخ‌های مختلف عشق فرق قایل بودند. به نظر آنها این انواع از عشق وجود داشته:

۱)عشق شهوانی: بر اساس جاذبه جسمانی بوده و ویژگی آن اشتیاق شدید به خود فاش‌سازی سریع و صمیمت جنسی است.
۲) عشق دوستانه: به آهستگی و در اثر دوستی‌های قبلی ایجاد می‌شود.
۳) عشق دمدمی: ویژگی افرادی است که می‌توانند به سادگی از یک رابطه به سراغ رابطه‌ای دیگر بروند یا هم‌زمان در بیش از یک رابطه وارد شوند (طبیعتا حداقل تعهد را می‌توان در این رابطه مشاهده کرد.)
۴) عشق خودباخته: نوعی عشق خود باخته، ایثارگر و عمیقا دلسوزانه است.
 
سلامت : آیا عشق می‌تواند همیشگی باشد؟

عده‌ای از روان‌شناسان معتقدند که نیمی از ازدواج‌ها به سراشیبی سقوط می‌افتد و هر چه از ازدواج‌ بیشتر طول بکشد، بیشتر فرو می‌رود و بدیهی است که منظورشان ازدواج‌هایی بوده که از ابتدا بر اساس عشق کور به وجود آمده. همین است که من همیشه گفته‌ام انتخاب عاقلانه و زندگی عاشقانه! در یک مطالعه قدیمی‌تر مشخص شده بود که نیمی از زنان از ازدواج خود احساس نارضایتی می‌کردند و فقط یک چهارم آنها درباره ازدواج خود هنوز شور و شوق داشته‌اند. در پژوهش‌ دیگری این نتیجه به دست آمد که فقط عده کمی از ازدواج‌ها پس از ۱۵ تا ۳۰ سال هنوز با نشاط و سرزنده هستند. 


اما به نظر من در تفسیر این نتایج باید محتاط بود. بسیاری از این پژوهش‌ها زوج‌های یکسانی را در طول یک دوره زمانی مورد بررسی قرار نداده‌اند (رویکرد طولی) بلکه در یک مقطع زمانی خاص زوج‌های مختلفی که در سال‌های متفاوتی ازدواج کرده بودند، مورد بررسی قرار گرفته‌اند (رویکرد مقطعی)، اما این زوج‌ها از لحاظ متغیرهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارند. ازلحاظ تعداد سال‌های ازدواج، اعضای یک نسل ممکن است مثلا در طی جنگ ازدواج عجولانه‌تری داشته و به دلیل جنگ متحمل دوره‌های طولانی مدت جدایی شده باشند یا به دلیل رکود اقتصادی دستخوش سختی‌های مالی شدید شده باشند. 

در یک بررسی طولانی که زوج‌های یکسانی را در طی یک دوره درازمدت مورد مطالعه قرار داده بود، معلوم شد که در دوران فرزندپروری خشنودی زناشویی کاهش می‌یابد اما مجددا پس از اینکه فرزندانمان خانه را ترک می‌کنند، این رضایت‌مندی افزایش می‌یابد. در یک بررسی درازمدت دیگر هیچ‌گونه مدرکی دال بر کاهش رضایت‌مندی یافت نشد. ۵۴ درصد از همسران هیچ‌گونه تغییری گزارش نکردند. ۱۷ درصد کاهش خشنودی را گزارش کردند و ۲۹ درصد نیز بهبود آن را اطلاع دادند. باوجود این روش است که ازدواج می‌تواند به شادکامی یا ناراحتی منجر ‌شود و بنابراین تعیین اینکه چه چیزی ازدواج را به سوی تباهی می‌کشاند، آن را بهبود می‌بخشد و یا آن را ثابت نگه می‌دارد، کاری مفید و سودمند خواهد بود.
 
سلامت : از نظر بدنی و جسمانی چه اتفاقی می‌افتد که فرد عاشق می‌شود؟

جالینوس، پزشک مشهور یونانی در قرن دوم میلادی اصرار داشت که عاشق شدن موضوعی مربوط به اخلاط چهارگانه بدن است. به عبارت دیگر هنگامی که تعادل صفرا و سودا و بلغم وخون به هم می‌خورد. این نظریه اخلاط اربعه تا قرن نوزدهم دوام آورد و در این هنگام بود که با نظریه‌های جدید در مورد زیست‌شناسی سلولی جایگزین شد. اما با این وجود متخصصان نوین فیزیولوژی بدن نیز عشق رمانتیک را ناشی از مواد شیمیایی طبیعی قدرتمندی در بدن می‌دانند.یک ماده شیمیایی به نام فنیل اتیلامین (PEA) خیلی مورد بحث بوده است.
 
سلامت : در مورد این فنیل اتیلامین (PEA) بیشتر توضیح می‌دهید؟

بله؛ فنیل اتیلامین (PEA) نوعی آمفتامین طبیعی است که باعث تحریک مغز و دستگاه عصبی مرکزی می‌شود. PEA تجربه سرخوشی، نفس سریع، افزایش ضربان قلب، گشادی مردمک، آزادی ترشحات بودار از پوست که می‌تواند طرف مقابل را اغوا کند را ایجاد می‌کند. نقطه اصلی این تحولات در مغز است. بخش‌های مختلف مغز نقش‌های مختلفی ایفا می‌کنند. قشر خارجی مغز یا کورتکس به تفکر منطقی و هوش مربوط است. مغز میانی یا لیمبیک عواطف ما را کنترل می‌کند و در محل اتصال نخاع به مغز یا بصل‌النخاع نیز یک هسته درونی (هسته دم دار) وجود دارد که رفتارهای غریزی را تحت کنترل دارد. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که در افراد عاشق همین هسته دم‌دار فعال است. این هسته به سیستم لیمبیک وصل است. در جریان عشق رمانتیک موسیقی ملایم عقل ناشی از کرتکس مغز در میان هیاهوی طبل‌نوازی هسته دم دار و دستگاه لیمبیک‌گم می‌شود و آبشاری از ماده PEA در مغز به وجود می‌آید. 

در همان زمان میزان آدرنالین افزایش می‌یابد و آزاد شدن ماده شیمیایی دیگری به نام دوپامین را باعث می‌شود. دوپامین باعث افزایش توجه، بنیه و انرژی می‌شود و این امر باعث مهار یک رابطه شیمیایی عصبی به نام سروتونین می‌شود. سروتونین هم باعث کنترل اعمال تکانه‌ای، رفتارهای وسواسی و اشتیاق‌های شدید می‌شود. این انتقال‌دهنده در به وجود آمدن احساس قدرت برای عمل کردن و احساس تسلط بر امور به ما کمک می‌کند. جالب اینکه فلوکسی‌تین (پروزاک) که روی سروتونین اثر می‌گذارد، روی عشق هم اثر دارد!

انتخاب عطر مناسب برای خانمها

 

عطرهایی که برای خانم ها تولید می شوند در ۶ گروه اصلی طبقه بندی می شود: 

سرد،میوه ای،گلی،خوراکی،شرقی و چوبی…
 

از آنجایی که این روزها در بازار انواع و اقسام مختلفی عطر برای خانم ها عرضه میشود، انتخاب عطر مناسب برای فرد مورد نظر کمی سخت شده است. اگر گیج شده اید که باید چه نوع رایحه ای را انتخاب کنید، یکی از راه حل های رفع مشکل این است که عطر را از خانواده ای انتخاب کنید که با خصوصیات اخلاقی خانم مورد نظر مطابقت داشته باشد.

بیشتر عطرهایی که برای خانم ها تولید می شوند را می توانیم در ۶ گروه اصلی طبقه بندی کنیم. بوهای سرد، میوه ای، گلی، خوراکی، رایحه های شرقی و چوبی.. در داخل هر یک از این گروه های اصلی، چند زیر گروه نیز می توان پیدا کرد، اما این زیر گروهها تفاوت چندانی با هم ندارند؛ به همین دلیل بهتر است که افراد تازه کار به همین ۶ گروه اصلی اکتفا کرده و خودشان را درگیر زیرگروه ها نکنند.

عطرهای سرد

این قبیل عطرها معمولاً بوی تمیزی، جوانی، و انرژی می دهند. درون مایه ی رایحه ی این قبیل عطرها بوی اقیانوس ها را در ذهن زنده می کند. در اسم چنین عطرهایی اغلب نام “آب” ، “یخ” ، “باران” ، و یا “خنک” به کار می رود و معمولاً در شیشه های آبی تولید شده و جعبه های بسته بندی آنها نیز به رنگ آبی انتخاب می شوند. خانواده ی این قبیل عطرها بیشتر برای خانم های فعال و ورزش دوست پیشنهاد میشود. از مشهورترین انواع این عطرها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Issey Miyake L Eau de IsseyBulgari Blu Notte

 Marc Jacobs Rain, Giorgio Armani Acqua di Gio

Davidoff Cool Water

عطرهای میوه ای

رایحه این نوع عطرها در لطافت و انرژی کمی شبیه به رایحه ی عطرهای خنک است با این تفاوت که قدری شیرینی نیز در آن احساس می شود. درون مایه ی اصلی این قبیل عطرها معمولاً دربردارنده ی رایحه ی مرکبات است مانند لیمو، پرتقال، و گریپ فرود. البته برخی از انواع عطرهایی که در این گروه جای می گیرند بوی سیب، انگور، گیلاس، هلو، و تمشک می دهند. خانم هایی که این قبیل بوها را دوست دارند معمولاً خوش بین و خوش مشرب بوده، و به راحتی می توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند. از جمله معروف ترین عطرهای میوه ای که این روزها از طرفدارهای زیادی برخوردار هستند عبارتند از:

Fresh Sugar, Acqua di Parma Colonia, L.A.M.B. by Gwen Stefani, Cartier Eau de Cartier

عطرهای گلی

خیلی راحت می توانید بوی این قبیل عطرها را تشخیص دهید. بوی یک یا دو گل در آنها به راحتی قابل تشخیص است. درون مایه ی اصلی این نوع عطرها دربردارنده ی رایحه ی گل های مختلفی نظیر: رز، یاسمن، یاس، و مریم است. این قبیل عطرها مختص خانم های رمانتیک با روحیه زنانه است. اغلب خانم ها نسبت به این نوع عطرها علاقه ی خاصی دارند و می توان گفت که این گروه از جمله محبوب ترین عطرهای انتخابی توسط بانوان است. از جمله معروف ترین عطرهایی این گروه نیز میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

Dior J Adore, Stella McCartney Stella, Yves Saint Laurent Baby Doll

Salvatore Ferragamo Incanto Charms

عطرهای خوراکی

این قبیل عطرها بوی مواد غذایی می دهند. این گروه نسبت به گروه های دیگر قدمت کمتری دارد و تازه چند سال است که به بازار عرضه می شود. درون مایه اصلی بوی این عطرها، رایحه ی شکلات و وانیل را در بر دارد. این قبیل عطرها معمولاً برای خانم های خونگرم، مهربان و خانواده دوست پیشنهاد می شود. چند نمونه از محبوب ترین عطرهای خوراکی عبارتند از:

Aquolina Chocolovers, Thierry Mugler Angel, Britney Spears Fantasy

Comptoir Sud Pacifique Vanille Abricot

عطرهای شرقی

این قبیل عطرها دارای رایحه ای گرم، تند و معطر هستند. درون مایه ی اصلی این عطرها بوی دارچین و عنبر می دهد. این قبیل عطرها معمولاً مورد انتخاب خانم هایی قرار می گیرند که در عین سادگی بسیار اصیل می باشند، فریبنده و جذاب هستند، تمایل به نمایش دادن خود دارند و بدشان نمی آید که مرکز توجه جمع قرار بگیرند. از جمله معروف ترین عطرهایی که می توان در این گروه جای داد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Yves Saint Laurent Opium, Guerlain Shalimar, Calvin Klein Obsession

عطرهای چوبی

این عطرها هم مانند عطرهای شرقی بوی تندی دارند اما قدری ملایم تر، دلپذیرتر و جا افتاده تر هستند. درون مایه بوی این عطرها رایحه چوب، خزه، صندل، سدر، و نعناع را در بر دارد. عطرهایی که در این گروه جای می گیرند می توانند اغلب هم مورد استفاده ی خانم ها قرار بگیرند و هم آقایون. خانم هایی که تمایل به استفاده از عطرهای با رایحه ی چوب دارند عموماً سرزنده، آزاد منش، و خاکی هستند. از جمله محبوب ترین عطرهای چوبی که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند از:

Gucci Rush, Fendi Palazzo, Miss Boucheron

6 نمونه از محشرترین عطرهای زمستانی:

گاهی اوقات زمستان می تواند خشن و بی رحم باشد و به پوست شما آسیب وارد کرده و سلامت کلی بدنتان را با مشکل مواجه سازد. خوب می توانیم به راحتی و با استفاده از عطرهای مخصوص زمستان با رایحه های تر و تازه هم خودمان را خوشبو کنیم و هم کاری کنیم تا بدنمان احساس گرمای بیشتری کند. اسپری و عطرهای مختلفی را می توان در زمستان استفاده کرد اما بهتر است هر عطری را که انتخاب می کنید از زیر گروه عطرهای چوبی باشد و بوی درخت سرو در خود داشته باشد. بوی چوبی که در این نوع عطرها احساس می شود سبب می شود که گرمای بیشتری را احساس کنید و دمای بدن به طور نرمال بالاتر برود.

برخی از انواع فعلی عطرهایی که می تواند به شما گرما بدهد.این عطرها آنقدر خوشبو هستند که مطمئنم شما حاضرید تشک برقی خودتان را بدهید تا فقط چند قطره از این عطر را به شما بدهند.

۱- Splendor از Elizabeth Arden

استفاده از این عطر باعث می شود که در تمام طول روز حس شادابی و گرما در بدن شما ایجاد شود. درون مایه ی این عطر رایحه ای شبیه به ویستریا و نخود شیرین می دهد. از آنجایی که اغلب از مشک سفید درست می شود، کلیه حواس شما را نیز ارتقا می بخشد.

۲- Coco از Coco Chanel

این عطر گرم و تند که در خانواده ی عطرهای شرقی قرار می گیرد، گرما و حرارات بسیار زیادی را به شما هدیه می دهد. Coco به عنوان یک عطر کاملاً کلاسیک شناخته میشود و بوی تند آن سبب ایجاد حس گرما در فرد می شود.

۳- Lovely از Sarah Jessica Parker

این عطر دارای رایحه ای دوست داشتنی می باشد. در آن از عطر چوب مرکبات بکار رفته و زمانیکه شما از آن استفاده می کنید نه تنها تبدیل به یک فرد دوست داشتنی می شوید بلکه احساس گرما و حرارات نیز پیدا می کنید. درون مایه ی بوی این عطر عنبر سفید، مشک و چوب است. برای اینکه بوی آن ماندگاری بیشتری داشته باشد به همراه لوسیون بدن و ژل حمام ارائه می شود.

۴- Vanilla Fields

هیچ چیز نمی تواند مانند بوی خوش وانیل شما را گرم کرده و درونتان را ریلکس نماید. افراد با سلیقه این عطر را انتخاب می کنند. درون مایه ی این عطر مخلوطی از رایحه وانیل، ایلیانگ، بنفشه، ترنج و یاسمن است و در گروه عطرهای شرقی و گرم طبقه بندی می شود.

۵- Organza از Givenchy

اگر می خواهید احساس گرما و راحتی داشته باشید و تصور کنید که همواره کنار شومینه نشسته اید، این همان عطری است که می تواند این حس را در شما زنده کند حتی در محیط کار! این عطر حس خوبی را در شما ایجاد می کند و با استفاده از آن می توانید در تمام طول روز حس شادابی و سرزندگی خود را حفظ کنید.

۶- Red Ginger از Suzanne Lange

گفته می شود که این عطر دارای خاصیتی است که نزدیک به پوست باقی می ماند و سبب می شود که شما احساس گرما کنید. درون مایه ی این عطرگرم و دارای آمیخته ای از بوی خوش دارچین، جوز، میخک، و ترنج است. از آنجایی که بوی شیرین و تند این عطر با گرما و حرارت خاصی همراه است، در ردیف عطرهایی قرار می گیرد که حتماً باید در زمستان مورد استفاده قرار بگیرد.

منبع: سایت پوشش

سلامت پوست در سرما

در فصل سرما پوست شما دائما خشک و سفت می شود و مستعد ابتلا به عفونت خواهد شد .

متخصصان پوست توصیه می کنند که در هوای سرد زمستان مراقب پوست خود باشید .

به گفته پزشکان، هوای سرد و خشک زمستانی باعث ترک خوردگی، خارش، قرمزی، سائیدگی و حتی 

در صورت عدم معالجه منجر به زخم شدن پوست می شود. به گزارش سلامت نیوز، دکتر جف مور ، 

متخصص داروساز در دانشگاه فیلادلفیا تاکید می کند که راه های مختلفی برای حفاظت از پوست بدن

در برابر سرما وجود دارد که در صورت بکار بستن آنها می توان پوستی نرم و مرطوب داشت .

وی در این گفت وگوی خبری خاطر نشان کرد : در طول فصل سرما پوست شما دائما خشک و سفت 

می شود و مستعد ابتلا به عفونت خواهد شد . برای جلوگیری از بروز این حالت چند راه کار وجود دارد

1- نخست اینکه شما می توانید در طول روز شش لیوان آب بنوشید چون وقتی آب کافی وآرد بدن شود

پوست از این آب استفاده کرده و خود را ار داخل ترمیم می کند و رطوبت آن حفظ می شود.

2- وی ادامه داد: از قرار گرفتن به مدت طولانی زیر دوش آب داغ پرهیز کنید، در عوض بهتر است که مدت 

زمان کوتاه تر و با آب ولرم دوش بگیرید. تماس طولانی مدت با آب بسیار داغ باعث از بین رفتن رطوبت پوست 

شده و به خشکی آن کمک می کند .

3- از لوسین ها و کرم ها استفاده کنید تا به عنوان لایه ای محافظ از پوست شما در برابر خشکی حفاظت 

کند. بهتر است بلافاصله پس از دوش گرفتن و وفتی پوستتان خیس است آنرا به کرم یا لوسیون آغشته 

کنید . 

4- از صابون ها یا شوینده های قوی استفاده نکنید چون باعث تحریک پوست می شوند. بهتر است از 

صابون های حاوی گلیسیرین برای حفظ رطوبت پوست استفاده کنید.

این راه ها بهترین گزینه برای شروع یک زمستان بدون دردسر است و بهتر است به خاطر داشته باشید

که پوست ما نیز مانند سایر اعضای بدن نیازمند مراقبت دائمی است.

آهنگسازی که توانایی نوشتن و حتی خواندن نت را ندارد...!!!

نام:یانی 

نام خانوادگی:سوتیریوس کریسومالیس(Sotirios Chryssomallis) 

تاریخ تولد:14 نوامبر 1954 (23 آبان 1333) 

محل تولد:کالاماتا-یونان 

رشته درسی مورد علاقه:روانشناسی 
 

یانی دوران کودکی و نوجوانی خود را در کالاماتا که شهری کوهستانی و ساحلی بود گذراند. 

او فرزند وسط خانواده بود.یک خواهر کوچکتر از خود و یک برادر بزرگ تر از خود داشت.

یانی با ماهیگیری-شنا کردن و رفتن به مدرسه که هر پسر دیگری هم دوست داشت 

بزرگ شده بود. اما با یک استثناء.یانی آهنگساز متولد شده بود. 

او نواختن پیانو را در سن ۸ سالگی آغاز کرد.اما او هم مانند ونجلیس هموطن خود آهنگساز 

یونانی از آموزش رسمی پیانو سرباز میزد.موسیقی تنها استعداد و ذوق یانی نبود. 

در سن 14 سالگی به رشته شنا علاقه مند شد و توانست در سال ۱۹۶۹یک رکورد ملی را 

در ۵۰ متر آزاد مردان برای کشورش بجا بگذارد. 

( او روزی 5 ساعت در یک استخر شنا میکرد تا به موفقیت برسد). 


یانی در کودکی به سینما میرفت و موزیک فیلم را گوش می داد و بلافاصله همان آهنگ را 

بر پیانوی خانه شان مینواخت.اگر هم قسمتی از موزیک رو فراموش میکرد،به سینما میرفت 

و دوباره موزیک رو گوش میداد.. یانی در حال نواختن آکاردئون. 

اشتراک ریشه وار و عمیق عشق موسیقی و آهنگها درخانواده او در زمان خودشان از نواختن

 آلات موسیقی و خواندن با هم خسته کرده بود. 

در سن 18سالگی برای تحصیل بهتر (روانشناسی) به آمریکا رفت و به بهترین دانشگاه 

روانشناسی جهان رفت.(مینه سوتا) 


بعد از اینکه فارغ التحصیل شد به یک گروه راک محلی گمنام پیوست و کارش را با سینتی سایزر 

یا کیبورد آغاز کرد و چون در این زمینه علاقه داشت به موفقیت دست یافت و به شهرت 

جهانی رسید.او به هالیوود رفت ودر این گروه با یک درامر آشنا شد به نام چارلی آدامز. 

این گروه Chameleon نام داشتند.(سوسمار کوچک). 


آنها با کمک یکدیگر آلبوم Keys To Imagination را در سال ۱۹۸۶ پدید آوردند. 


یانی تبدیل شد به آهنگسازی مستقل با تفکراتی منحصر به فرد و این در حالی است که 

یانی توانایی نوشتن و حتی خواندن نت را ندارد و او با روشهای ابدایی خود آهنگها را می سازد. 

کودکی او در یونان و عشق و علاقه اش به کشور خود یانی را بر آن داشت تا آهنگهای

( Santorini-Nostalgia-Acroyali ) را در وصف کشور خود خلق کند. 

یانی غیر از آلبوم های خود آهنگهای زیادی برای برنامه های تلویزیونی و سینمایی و 

شرکت های تجارتی ساخته است. 

او مدتها با خانم هنرمندی بنام (Linda Evans) همکاری صمیمی داشت و در سال 1998 این 

ارتباط را پایان یافته اعلام کرد.او در کنسرت های یانی نقش موثری داشت.لیندا اوانز یک 

هنر پیشه ی معروف آمریکایی بود.آنها در آن زمان نامزد بودند. 


یانی پس از سال 1997 و کنسرت هند و چین دیگر کنسرت و توری برگذار نکرد و در 

سال 2000 آلبومی بنام اگر میتوانستم به تو بگویم(If I Could Tell You) را ساخت و این 

آلبوم با کارهای قبلی او فرق میکرد چون تمام تنظیمات آن را خودش به انجام رساند. 


یانی هنگامی که برای ساختن آهنگهای خود تمرکز میکند به هیچ تلفنی 

جواب نمیدهد و در آرامش کامل وسکوت مطلق ذهن خود را آماده میکند. 

یانی خیلی بندرت موسیقی گوش میدهد و به گفته خود او موسیقی را از رادیو گوش میکند. 

یانی می گوید:هدف من ارتباط با احساسات مردم هست.موزیک اشاره به دور امیدواری است 

و تماسی است روی شنونده. یانی ۲ قطعه هم در سالهای ۹۲ و ۹۳ برای مادرش فیلیتسا 

(Felitsa) ساخته است.نام پدرش هم( sotiri )سوتیری هست. 

یانی سالها پیش با شهرداد روحانی همکاری داشت و با کمک فراوان او یکی از 

زیباترین کنسرتهایش را در سال ۹۴ در شهر آکروپلیس یونان با رهبری شهرداد روحانی اجرا نمود. 


یانی در سال 2003 آلبومی متفاوت و پر تنوع به نام Ethnicity روانه بازار کرد و احاطه و قدرت 

خودش را در انواع مختلف موسیقی به دنیا ثابت کرد.در این آلبوم یانی با استفاده از 

خواننده های جدید نسبت به کارهای قبلی اش نوعی تفاوت آشکار از لحاظ موسیقی با شعر 

در آهنگهایش ایجاد کرده. یانی در سال 2003 کتابی منتشر کرد که در آن به شرح حال زندگی خود 

اشاره دارد.او هم اکنون 1۴ آلبوم روانه ی بازار موسیقی کرده.اولین آلبوم او در سال 1980 با 

نام Optimystique به بازار عرضه شد.او تور دوساله (2005 ـ 2003) را در ۲۷ماه فبریه ۲۰۰۵ به 

پایان رساند و دکترای افتخاری را از دانشگاه مینه سوتا دریافت کرد.

بازی اندروید پیوند ستارگان Stars Sky v1.15

Stars Sky یک بازی اندرویدی چالش انگیز و اعتیاد آور با گرافیک و صداهای زیباست. با لمس کردن نمایشگر و چرخش انگشت، ستاره های قرمز را به هم وصل کنید. اگر ستاره ها را به هم پیوند دهید، رنگ آن ها به آبی تغییر می کند. دو حالت بازی شامل آسان و نرمال وجود دارد که می توانید برای شروع از حالت آسان آغاز کنید. پس از پایان این بازی ها، حالت نرمال برای مبارزه انتخاب خوبی است. در این حالت تعداد خاصی از ستاره ها باید به یکدیگر متصل شوند و در صورتی که این تعداد کمتر از تعداد درخواستی باشد، مرحله به پایان نمی رسد. توجه کنید که در این حالت مراحل قفل هستند و با کامل کردن هر مرحله، سایر مراحل باز می شوند.

Stars-Sky-v1.15

 

download دانلود

size حجم فایل : ۱.۳۶ مگابایت

size ورژن : برای اندروید ۱.۵ و بالاتر

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

بازی اندروید ترس از باغ garden of fear

بازی ترسناک و هیجانی garden of fear که باید قلب قوی و مغزی از فولاد داشته باشید داستان این گیم به این صورت است است که شما یک روز از خواب بیدار می شوید و همراه خود قطب نما چراغ قوه یک تکه زغال سنگ همرا شما است و باید از دالان های پر پیچ و خم عبور کنید و از چوب و زغال سنگ برای علامت گذاری استفاده کنید.

در ادامه مطلب میتوانید این بازی را از دانلود۰۰۹۸ دریافت نمائید.

 

garden-of-fear

download دانلود

size حجم فایل : ۱۸.۸ مگابایت

size ورژن : برای اندروید ۲.۳ و بالاتر

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸