ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
رتبه پیچ رنک، یک نمره بوده که توسط معیارها و ارزش های خاص و متغییری توسط موتور جستجوگر گوگل به هر یک از سایت های موجود در تمام جهان داده می شود و میزان ارزش آن وب سایت و وبلاگ اینترنتی در گوگل مشخص شده که این امر بسیار مهم بشمار می آید و اکثر وبمسترها و بازاریابان اینترنتی در پی این مورد بوده تا در هر زمان ممکن عملی انجام داده تا رتبه ی پیچ رنک وب سایت، روبه افزایش سوق یابد.
خب افزونه ایی که امروز ما می خواهیم به شما وردپرس دوستان عزیز
ادامه مطلب ...با استفاده از افزونه ی Aspose DOC Importer خواهید توانست تا از این پس مطالب وب سایت خود را ابتدا در نرم افزار محبوب MS Word نوشته و تزئین کنید و در اخر نیز توسط این افزونه متن نوشته شده در نرم افزار Word را بدون هیچ گونه تغییر و به هم ریخته گی ای به ویرایشگر وردپرس خود انتقال دهید.
رونمایی از قطار ابرمغناطیسی چین + تصاویر
محققان چینی از نمونه اولیه خط حلقوی رونمایی کردهاند که امکان حرکت قطار ابرمغناطیسی با سرعتی بالغ بر 3000 کیلومتر در ساعت را فراهم میکند.
قطار
شناور مغناطیسی یا مگلو (MAGLEV) با
ریل تماس نداشته و تنها با استفاده از نیروی الکترومغناطیسی در هوا شناور شده و به
جلو هدایت میشود.
در حال حاضر سریعترین قطار مسافربری جهان، قطار مغناطیسی شانگهای (Shanghai
Maglev) است که
سال 2004 به بهرهبرداری رسید و سرعتی بالغ بر 431 کیلومتر در ساعت دارد.
آسیا - بویژه کشورهای ژاپن و چین - شاهد توسعه نمونههای بسیار پیشرفتهای از
قطارهای شناور مغناطیسی است، اما قطار ابرمغناطیسی (super-maglev) دستیابی به سرعتهای
بسیار بالاتر را امکانپذیر میکنند.
نخستین مسیر/ خط حلقوی (loop line) قطار ابررسانای مغناطیسی چین توسط محققان دانشگاه
جیاوتانگ با موفقیت آزمایش شد.
این فناوری که توسط دکتر «دنگ ژیگانگ» سرپرست تیم تحقیقاتی این دانشگاه ابداع شده
است، در مارس 2013 در نخستین آزمون حلقه مغناطیس ابررسانا در دمای بسیار بالا -
بدون بسته بودن این محفظه لولهمانند - آزمایش شد.
اما در مرحله جدید تحقیقات، این خط حلقوی به شکل یک تونل کاملا بسته به قطر 12 متر
مورد آزمایش قرار گرفت که امکان حرکت سریعتر قطار را فراهم کرد.
با استفاده از یک لوله خلأ، محدودیت سرعت که ناشی از مقاومت اعمال شده توسط هوا بر
قطار است، کاهش پیدا میکند.
چنین سیستم حملونقل خلأ (EET) امکان دستیابی به سرعتهای بسیار بالا – بالغ بر 3000 کیلومتر در
ساعت – را در آینده فراهم کرده و کاربرد نظامی یا فضایی خواهد داشت