گل دانلود

کسب درآمد دانلود فیلم جدید دانلود آهنگ های جدید جوک آشپزی خدا دختر خبر رقص روزنامه خبر پیروزی خبر استقلال دانلود نرم افزار آندروید آیفون آیپد دانلود آهنگ – دانلود فیلم دانلود نرم افزار –دانلود عکس – دانلود بازی – دانلود برنامه

گل دانلود

کسب درآمد دانلود فیلم جدید دانلود آهنگ های جدید جوک آشپزی خدا دختر خبر رقص روزنامه خبر پیروزی خبر استقلال دانلود نرم افزار آندروید آیفون آیپد دانلود آهنگ – دانلود فیلم دانلود نرم افزار –دانلود عکس – دانلود بازی – دانلود برنامه

دست های بهشتی

دست های بهشتی


در روزگاری دور حدود قرن پانزدهم میلادی، در روستایی نزدیک نورنبرگ آلمان یک خانواده پر جمعیت 10 نفره زندگی می کردند. شغل پدر خانواده کفاف زندگی آنها را نمی داد برای همین او شبانه روزی کار می کرد تا همسر و فرزندانش احساس کمبود نکنند. در بین فرزندان آنها دو پسر دوقلو بودند به نامهای آلبرت و آبریش. آنها علایق یکسانی هم داشتند و دوست داشتند در آینده نقاش یا مجسمه ساز شوند. آنها آکادمی هنر سوئد را برای تحصیل خود انتخاب کرده بودند. سالها گذشت و آنها به سن دانشگاه رسیدند. اما پدر قادر به پرداخت هزینه تحصیل هردوی آنها بطور همزمان نبود. برای همین قرار شد که قرعه کشی کنند و نفر برنده به سوئد رود و نفر بازنده با کار در معدن کمک خرج تحصیل برادرش باشد. قرعه به نام آبریش افتاد و او به سوئد رفت وبه تحصیل در رشته نقاشی پرداخت. آلبرت هم در معدن کار می کرد. 4 سال گذشت و حالا آبریش یک نقاش معروف شده بود. او با خوشحالی به خانه بازگشت و از آلبرت خواست تا به سوئد برود. اما دستهای آلبرت در اثر کار در معدن خراب و ضخیم شده و انگشتانش از حالت طبیعی خارج شده بودند. او گفت: من دیگر با این دستها قادر به نقاشی نیستم اما دستهای تو دستهای من هم هست. مهم این است تو به آرزویت رسیدی. آبریش اشک ریخت و برادرش را در آغوش گرفت. برادری که آینده اش را فدایش کرده بود. سالها گذشت و نام آبریش دورر (Albrecht Dürer) بعنوان بهترین نقاش رنسانس در همه دنیا پخش شد. اما ازمیان همه آثارش یک نقاشی بسیار زیبا وجود دارد که آن را از روی دستهای برادرش آلبرت کشیده و به او هدیه کرده است. یک شاهکار هنری معروف به نام "دستان بهشتی".

دانلود یاهو مسنجر Yahoo Messenger

Yahoo Messenger یکی از سرویس های رایگان و بسیار مشهور یاهو است که به شما اجازه میدهد تا بتوانید آنلاین شدن دوستان خود را چک کرده و با آنها به گفتگوی نوشتاری، صوتی و تصویری پردازید.
همچنین شما را از ایمیلهای دریافتی و از برنامه های تنظیم شده بر روی تقویم یاهو با خبر میکند. این نرم افزار فایروال سیستم شما را تحت پوشش قرار داده و شما میتوانید متن پبامهای ردوبدل شده را ذخیره و پرینت کنید.
این برنامه به شما امکان میدهد تا چت روم های دلخواه خود را ساخته، دوستان خود را به آن ذعوت کرده و از آن لذت ببرید. همچنین شما می توانید بوسیله وب کم و میکروفون خود با دوستانتان ارتباط صوتی و تصویری داشته باشید.


منبع : http://parsdlc.com

دانلود مروگر گوگل کروم مرورگر محبوب Google Chrome

مرورگر محبوب Google Chrome قابل استفاده برای تمام کاربرها در  سراسر دنیاست.

شرکت Google چندین فاکتور مهم را که جلب کننده نظر کاربران می باشد برای مرورگر Google Chrome در نظر گرفته است که باعث ایجاد رقابتی نزدیک بین  IE ، FireFox و این مرورگر شده است.


ویژگی های این نرم افزار:
-    امنیت بالا
-    استفاده از کوکی ها به صورت آنلاین
-    بارگذاری صفحات با سرعت بالا
-    باز نمودن یک چندین تب در یک پنجره
-    Open source بودن این برنامه
-    عملکرد بالای پلاگین ها برای لود شدن کامل صفحات
-    قابلیت اجرا شدن تحت جاوا اسکریپت 8
-    پشتیبانی تمام نسخه های windows
-    نگهداری و حفظ پسورد ها در صورت نیاز 
-    و...

 

دانلود ادوب ریدر Adobe Reader

شما با استفاده از نرم افزار Adobe Reader X می توانید فایل های تولید شده بصورت PDF را بر روی هر سیستمی بخوانید و با همان ظاهر و محتویات پرینت بگیرید.

فایل های PDF این قابلیت را دارند که بصورت فشرده به اشتراک گذاشته شوند، خوانده و بررسی شده، و بطور دقیق و به همان صورتی که نویسنده آن را نوشته است پرینت شوند.


منبع : http://parsdlc.com

دانلود Download Accelerator Plus

Download Accelerator Plus سریعترین برنامه هوشمند برای دانلود تا به امروز است! این برنامه دارای یک موتور پرقدرت و کارامد برای تسریع در دانلود های شماست. این ابزار به سبب استفاده از یک تکنولوژی برتر و سرعت بالا و مثال زدنی، همواره بر سر زبان ها بوده است.


در نسخه جدید این برنامه ابزارهای وسیعی برای دانلود ویدئو ها وجود دارد. DAP با قرار دادن لیستی از فایل های قابل دانلود برای شما امکان انتخاب آنچه را که نیاز دارید وجود دارد.


دانلود منیجر

Internet Download Manager برنامه ای است که سرعت دانلود فایل را تا بیش از 5 برابر افزایش و امکان برنامه ریزی و مدیریت دانلود را به شما میدهد.این برنامه دانلود های ناتمام را مجددا در زمان اتصال ادامه میدهد. در این نرم افزار شما میتوانید تمامی محتویات یک وب سایت را دانلود کرده و به مشاهده آفلاین آنها بپردازید.تمامی فایل های صوتی و تصویری و فلش در تمامی مرورگرهایOpera,Chrome,IE,Safari.firefox را دارد.همچنین فایلهای فلش ارایه شده در سرویس های ویدئویی مانند youtube براحتی در اختیار شماست.




سویق (آرد بوداده)

نحوه استفاده : بصورت غذا و وعده های غذایی

خواص : بهترین غذا در هنگام گرسنگی است اما امساک کن اگر سیر باشی تا غذایت هضم شود، برای برسام (ورم پرده حجاب حاجز) مفید است و صالح برای آن است که غذای بیمار باشد گوشت را میرویاند و استخوان را محکم میکند و اگر کسی چهل روز از آن بخورد شانه هایش پر از نیرو میشود سودا و بلغم را از معده میکند

و هفتاد نوع بلا را دفع میکند و مغز حیوانات را هضم میکند و شفای کسی است که آن را خورده .سه کف دست ارد بو داده اگر صبح ناشتا بخورند سودا و بلغم را میخشکاند و چیزی از آن باقی نمیگذارد و اگر پدر و مادر بخورند بپه انها قوی میشود اگر سه بار شسته شود و از ظرفی به ظرفی ریخته شود تب را میبرد . ارد بوداده همراه روغن زیتون گوشت را میرویاند و استخوان را سخت پوست را نازک و بر باه می افزاید
منبع : کتب شیعه و اسلامی

وب سایت سلامت آکاایران

دوشیزه یخی ۱۸۳,۰۰۰ روزه +تصویر

این مومیایی 500 ساله که در پرو کشف شده، دوشیزه یخی نام‌دارد. بیابان های خشک پرو این امکان را فراهم می‌آورند که اجساد موجودات در عمق اندکی از خاک خشک شوند و طی روندی طبیعی این‌چنین باقی بمانند.