گل دانلود

کسب درآمد دانلود فیلم جدید دانلود آهنگ های جدید جوک آشپزی خدا دختر خبر رقص روزنامه خبر پیروزی خبر استقلال دانلود نرم افزار آندروید آیفون آیپد دانلود آهنگ – دانلود فیلم دانلود نرم افزار –دانلود عکس – دانلود بازی – دانلود برنامه

گل دانلود

کسب درآمد دانلود فیلم جدید دانلود آهنگ های جدید جوک آشپزی خدا دختر خبر رقص روزنامه خبر پیروزی خبر استقلال دانلود نرم افزار آندروید آیفون آیپد دانلود آهنگ – دانلود فیلم دانلود نرم افزار –دانلود عکس – دانلود بازی – دانلود برنامه

وقتی تیم‌ها 11 نفره دفاع می‌کنند دایی چه کار کند؟


جلال حسینی مدافع میانی پرسپولیس معتقد است که این تیم در بازی با نفت تهران به هیچ عنوان مستحق شکست نبود و البته از شیوه بازی شاگردان یحیی گل محمدی به شدت انتقاد می‌کند.

 خبرآنلاین؛حسینی در مورد شکست پرسپولیس مقابل نفت حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند:« این نتیجه اصلا عادلانه نبود، حتی عادلانه نبود که بازی مساوی شود و ما مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم. متاسفانه پرسپولیس اسیر بدشانسی شده و از طرفی همه تیم‌ها به این فکر می‌کنند که مقابل ما فقط دفاع کنند و زیر توپ بزنند. آنها با این سبک بازی دچار یک موقعیت گل می‌شوند و خیلی راحت به آنچه که استحقاقش را ندارند می‌رسند. در این بازی هم نفت فقط زیر توپ می‌زد.»

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا وظیفه علی دایی به عنوان سرمربی این نیست که مقابل چنین تاکتیک‌هایی، روش خاصی را برای تیم در نظر بگیرد می‌گوید:« وقتی یک تیم با تمامی نفراتش دفاع می‌کند دیگر دایی باید چکار کند؟او هم نکات مورد نظرش را به بازیکنان می‌گوید و ما هم خیلی تلاش می‌کنیم اما وقتی با چنین شیوه‌هایی از سوی تیم‌های حریف مواجه می‌شویم نمی‌توان کار خاصی انجام داد. بعضی از تیم‌ها هیچ موقعیتی ندارند ولی با خوش‌شانسی پیروز می‌شوند ولی کار برای تیم ما برعکس شده است. در این بازی از لحاظ میزان دوندگی، پاس دادن و ایجاد موقعیت تیم برتر میدان بودیم ولی مثل اینکه باید شیوه بازی‌مان را عوض کنیم چون به فوتبال زیبا امتیاز نمی‌دهند.»

از حسینی در مورد کیفیت زمین ورزشگاه تختی سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد:« کیفیت زمین افتضاح بود ولی برای نفت خیلی خوب بود. آنها می‌دانستند زمین چنین کیفیتی دارد به همین دلیل فقط به عقب جمع می‌شدند و زیر توپ می‌زدند. من انتظار داشتم بازی زیباتر می‌شد ولی به خاطر شیوه بازی نفت و شرایط زمین همه چیز به هم ریخت. وضعیت بیرون زمین هم مناسب نبود و وقتی می‌خواستیم به رختکن برویم 200 نفر در راهرو بودند و اصلا معلوم نبود چه مسوولیتی داشتند.»

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا شرایط این تیم نگران‌کننده نیست خاطرنشان می‌کند:« ما باید تلاش کنیم تا از این تیمی که داریم بهتر شویم. البته معتقدم همین الان از خیلی تیم ها بهتر هستیم ولی متاسفانه فقط بدشانسی می‌آوریم. ما دو باخت آوردیم ولی به هیچ عنوان مستحق این شکست‌ها نبودیم. با این حال فرصت برای جبران داریم و می‌توانیم در آینده شرایط بهتری پیدا کنیم.»
حسینی در خصوص احتمال اضافه شدن محمدرضا خلعتبری به پرسپولیس تاکید می‌کند:« در این مورد قطعا مسوولان باشگاه و همچنین علی دایی تصمیمات لازم را می‌گیرند ولی خلعتبری بازیکن بسیار خوبی است که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد