گل دانلود

کسب درآمد دانلود فیلم جدید دانلود آهنگ های جدید جوک آشپزی خدا دختر خبر رقص روزنامه خبر پیروزی خبر استقلال دانلود نرم افزار آندروید آیفون آیپد دانلود آهنگ – دانلود فیلم دانلود نرم افزار –دانلود عکس – دانلود بازی – دانلود برنامه

گل دانلود

کسب درآمد دانلود فیلم جدید دانلود آهنگ های جدید جوک آشپزی خدا دختر خبر رقص روزنامه خبر پیروزی خبر استقلال دانلود نرم افزار آندروید آیفون آیپد دانلود آهنگ – دانلود فیلم دانلود نرم افزار –دانلود عکس – دانلود بازی – دانلود برنامه

با پنج تا از بهترین آنتی ویروس های رایگان آشنا شوید

حتما اولین پرسش در ذهنتان هم این است که چگونه می توان از میان این گزینه ها و نرم افزارها، گزینه مورد اعتماد را پیدا کرد؟ یا کدام یک از این نرم افزارهای آنتی ویروس واقعا می توانند محافظ کامپیوتر ما باشند؟در این یادداشت ما شما را با پنج نرم افزار آنتی ویروس رایگان و کارآمد آشنا می کنیم. این نرم افزارها علاوه بر اینکه هزینه ای برای شما و جیب شما در برنخواهند داشت، خیالتان را نیز از بابت امنیت کامپیوترتان راحت می کنند.


 ٫ ۱ آنتی ویروس «AVG»


برای اولین گزینه، ما آنتی ویروس« AVG» را به شما پیشنهاد می کنیم. البته حتما نسخه ۲۰۱۳ آن را دانلود کنید. نرم افزاری استاندارد که به سادگی دانلود و در کمتر از پنج دقیقه بر روی رایانه شما نصب می شود. این آنتی ویروس همچنین با بسیاری از برنامه ها قابلیت اجرا و هماهنگی دارد، از ویندوز گرفته تا مک و لینوکس و غیره.

نسخه رایگان این ضد ویروس، کامپیوتر شما را از خطرات پایه ای و مهم محافظت می کند. کارایی این نسخه ، با توجه به رایگان بودنش خوب است. اما اگر بخواهید که گزینه های بیشتری در اختیار داشته باشید و امنیت کامپیوتر خود را ارتقا دهید، می توانید از نسخه خریداری و به اصطلاح پولی آن استفاده کنید.


۲٫ آنتی ویروس «Comodo»


نرم افزار«comodo» به راحتی بر روی ویندوز و همچنین مکینتاش قابلیت نصب و سازگاری دارد. نرم افزاری رایگان و خوب برای شناسایی ویروس ها است. اما نکته قابل توجه این است که این آنتی ویروس تنها ویروس ها را شناسایی می کند و از بین بردن یا دیلیت کردن آنها برعهده شماست.

این نرم افزار همچنین به طور خودکار به روز رسانی می شود که نکته ای مثبت برای آن است.


۳٫ آنتی ویروس «Ad-Aware Free»


این نرم افزار هم ضد ویروسی خوب و هم یک نرم افزار ضد جاسوسی است و توسط شرکت«Lavasoft» عرضه شده است. در خصوص مقابله با نرم افزارهای مخرب، این نرم افزار را می توان با «AVG» قابل قیاس دانست. همان آنتی ویروسی که در گزینه اول به معرفی آن پرداختیم.اما در خصوص راه اندازی و نصب آن، باید بگوییم که نصب این نرم افزار حتی از نصب برنامه «AVG» هم راحت تر است.

این نرم افزار به مقابله با ویروس ها می پردازد و قبل از اینکه نرم افزارهای مخرب و ویروس ها فرصت پیدا کنند تا آسیبی به کامپیوتر شما وارد کنند، آنها را ساقط خواهد کرد. این نرم افزار، برنامه ای نیز به نام«sandboxing»دارد که مانع از نصب و اجرای برنامه های ناشناخته و مشکوک می شود.


۴٫ آنتی ویروس «Malwarebytes Anti-Malware 1.70»


گاه پیش می آیدکه نرم افزار مخربی در درون کامپیوتر شما به طور عمیقی تثبیت شده و مقابله با آن کار دشواری است و آنتی ویروس های معمولی قابلیت شناسایی و یا مقابله با آن را ندارند. این جاست که شما نیاز به نرم افزاری برای حذف و بیرون کشیدن تروجان دارید.

«Malwarebytes»برنامه ای است که می تواند در این زمینه به یاری شما بیاید و نرم افزار مخرب را پیدا و با آن مقابله کند. در عین حال شما نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای را هم ندارید.


۵٫ آنتی ویروس «Avast Free Antivirus»


این ابزار آنتی ویروس همچنین می‌تواند با نرم افزارهای جاسوسی مقابله کند. یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این نرم افزار این است که شما می‌توانید از راه دور آن را کنترل کنید. یعنی از طریق شخص سوم. نکته مثبت دیگر این نرم افزار این است که شما نیازی به بروزرسانی آن ندارید و این نرم افزار به طور خودکار بروز می‌شود.


نظرات 2 + ارسال نظر
سجاد سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 ق.ظ http://www.forum.no1-phone.ir

سلام وبلاگ قشنگی دارین.. ;)
ممنون میشم به انجمن منم سری بزنید و توش عضو شین http://www.forum.no1-phone.ir
:)

tamasha سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ق.ظ http://www.sinoloog.com

سلام دوست عزیزم
یه سایت خیلی خوب پیدا کردم که میتونی ثبت نام کنی و از طریق استفاده از امکانات سایت امتیاز کسب کنی و بعد با امتیاز هات اسمس رایگان بفرستی . اگر تا پنجشنبه ثبت نام کنی 1000 امتیاز بهت هدیه میده . از لینک زیر برو ثبت نام کن تا دیر نشده
http://www.sinoloog.com/motafareghe/Emkanatsite.aspx?idm=17

اگه دوست داشتی توی قسمت کد معرف عدد 17 رو بنویس تا بعدا از تخفیفاتش استفاده کنی
این سایت تازه شروع به کار کرده سعی کن جز اولین نفر ها باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد