گل دانلود

کسب درآمد دانلود فیلم جدید دانلود آهنگ های جدید جوک آشپزی خدا دختر خبر رقص روزنامه خبر پیروزی خبر استقلال دانلود نرم افزار آندروید آیفون آیپد دانلود آهنگ – دانلود فیلم دانلود نرم افزار –دانلود عکس – دانلود بازی – دانلود برنامه

گل دانلود

کسب درآمد دانلود فیلم جدید دانلود آهنگ های جدید جوک آشپزی خدا دختر خبر رقص روزنامه خبر پیروزی خبر استقلال دانلود نرم افزار آندروید آیفون آیپد دانلود آهنگ – دانلود فیلم دانلود نرم افزار –دانلود عکس – دانلود بازی – دانلود برنامه

دانلود آسان کلیپ های سرویس های اشتراک گذاری ویدئو با Freemake Video Downloader 3.0.1.10

Free make Video Downloader یک نرم افزار قدرتمند ویندوز می باشد که به شما اجازه می دهد کلیپ ها را به راحتی ازسرویس های به اشتراک گذاری ویدئو دانلود کرده و آن ها را به فرمت های مختلف تبدیل کنید .این دانلود منیجر قدرتمند همراه با پشتیبانی از مجموعه ی بزرگی از شبکه های به اشتراک گذاری نظیر یوتیوب، Comedy Central، Facebook، Daily motion و Vimeo و … می باشد. این مدیر دانلود همچنین به شما این امکان را می دهد تا یک نام کاربری و رمز عبور برای خدماتی که برای احراز هویت بخواهید استفاده کنید .

این نرم افزار مدیریت دانلود دارای رابط کاربری بسیار آسان می باشد به طوری که هر کاربر آماتوری هم می تواند از همه ی امکانات آن استفاده لازم را ببرد . در این نرم افزار اول از همه باید کیفیت ویدئوهای خود را برایدانلود تعیین کنید که می تواند مواردی چون FLV و MP4 با سایزهای مختلف باشد . مرحله ی دوم از شما درباره ی عملکرد فایل دانلود سوال می پرسد که شامل مواردی نظیر تبدیل فایل ویدئو به یکی از فرمت های دلخواه می باشد.

مدیریت دانلود قدرتمند فوق می تواند مسئولیت رسیدگی کامل فایل هایی نظیر AVI, MKV, MP3, iPod/iPhone, Android, PSP and 3GP files با تنظیمات زیادی در دست بگیرد .

ویژگی جالب Freemake Video Downloader این است که دارای کنترل والدینی قوی می باشد که می توانید برروی سایت های دلخواه پسورد قرار دهید تا از ورود افراد دیگر به آن ها جلوگیری کرده باشید .

به طور خلاصه ، این مدیر دانلود یکی از بهترین ابزارها در نوع خود به همراه رابط کاربری جذاب و آسان چه  برای کاربران مبتدی و چه برای افراد با تجربه تر می باشد و یک محصوص ۵ ستاره می باشد !

هم اکنون می توانید نسخه ی نهایی منتشر شده ی این نرم افزار مدیریت دانلود را با یکک لیک از دانلود ۰۰۹۸و ادامه ی این پست دانلود کنید.

 

Freemake Video Downloader 3.0.1.10

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۱۱ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد