گل دانلود

کسب درآمد دانلود فیلم جدید دانلود آهنگ های جدید جوک آشپزی خدا دختر خبر رقص روزنامه خبر پیروزی خبر استقلال دانلود نرم افزار آندروید آیفون آیپد دانلود آهنگ – دانلود فیلم دانلود نرم افزار –دانلود عکس – دانلود بازی – دانلود برنامه

گل دانلود

کسب درآمد دانلود فیلم جدید دانلود آهنگ های جدید جوک آشپزی خدا دختر خبر رقص روزنامه خبر پیروزی خبر استقلال دانلود نرم افزار آندروید آیفون آیپد دانلود آهنگ – دانلود فیلم دانلود نرم افزار –دانلود عکس – دانلود بازی – دانلود برنامه

خواص شکر تیغال

خواص شکر تیغال
unlucky shot!!!!گیاه شکر تیغال

اسم من شکر تیغال است

گیاه من تیغی است از خانواده خارخاسک به نام تیغال و تیهال و منجک آن از دسته ای قاب بالان است

به نام خزو کک طرز ساختمان من با سایر انگبین ها فرق دارد  زیرا خزوکک مرا برای تغذیه خود نمی سازد بلکه برای حفظ نوزاد خود نیکنوش گیاهان را گرفته و آنرا به صورت انگبین در آورده و مانند پیله دور اخمها و نوزاد خود می بندد و پس از چندی که نوزاد بالغ شد پیله را سوراخ کرده از آن خارج می شود .

ترکیبات گیاه

ترکیبات این پیله عبارتند از سلولز - نشا سته و قندی به نام تره ها لز - در آن یک ماده ی ضد حساسیت نیز و جود دارد و همین جهت است که بعضی از بیمارانی که مبتلا به تنگ نفس می باشند  از جوشانده ی من بهرمند می گردند . من مانند سایر انگبین ها ملین بوده و دستگاه گوارش را منظم می نمایم .

به گیاه من اعراب رعی الایل شوک الجمال - شوک الجمل - شکر تیار هم  می گویند - جهت سرفه و سوزش مری توصیه شده ام - صدا گرفته شما باز خواهم کرد و خشکی گلو را بر طرف کرده و نرم می نمایم -  زیاده روی در خوردن من تولید قی می نماید و مقدار خوراک من تا هجده گرم می باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد